Friday 23 December 2011

Once a Shawol, forever a Shawol.

Assalamualaikum ..
  Oke hari nie Mimi nak membebel pasal satu group nie,Showl nie sebenarnya nama group peminat SHINee,
sesiapa yang minat korea tue tau lah.Group nie ada kat Facebook,kalau nak join group nie kena banyak bersabar sebab group nie sentiasa bising.
  Group nie ahlinya bukan hanya dari Malaysia malah Korea pun ada.Jadi Mimi nie kalau nak buat bising kat sana terpaksalah comment dalam English.Tapi kalau Mimi dan ada satu Kakak tue kadang-kadang selamba je comment dalam bahasa melayu sampai ada yang marah-marah kat kami dua.Tapi ada Mimi kisah? haha !
  Dalam group nie,yang selalu buat bising adalah dalam 7-8 orang dan salah satunya termasuklah Mimi.Dan group nie juga yang membuatkan Mimi sentiasa ceria,tapi kadang-kadang tue boleh buat Mimi macam nak meletup kepala bila terlalu banyak Notifications sebab kena bantai dengan mereka yang lain-lain.
  Tapi yang paling best kat dalam group nie ialah Mimi dapat berkenalan dengan seorang budak perempuan yang berasal daripada Indonesia.Dia nie lah geng ketak Mimi kalau nak buat bising,sebab dia nie jenis yang ceria dan peramah.Walaupun kalau Mimi chat dengan dia Mimi terpaksa speaking english,apa boleh buatkan dia bukannya faham apa yang Mimi cakap.

Okelah itu je yang Mimi nak bebelkan,
Wassalam ..
   


No comments:

 
© Copyright | All Right Reserved by Owner