Saturday 3 November 2012

Aku Suka Dia♥ T A P I :(

Assalamualaikum & Annyeong !!


    First time saya nampak kau hati saya tiba-tiba berdebar-debar semacam, masa tu saya cuba kawal diri dan cuba pandang awak curi-curi. Tiba-tiba awak tengok saya *opps awak perasaan eh? dan lepas tu awak senyum kat saya, happy gila saya time tuu :D 

   Petangnya awak tegur saya,nak tercabut jantung saya bila awak tegur saya.Pastu awak buat muka comel makin melting tapi masa tu saya masih dengan Syahmi,jadi saya tak nak awak curi hati saya.

    Keesokkan petangnya,Syahmi breakkan saya,masa tu saya cuma buat pura-pura happy.Tapi awak macam perasan saya tak happy awak tegur lagi saya dengan mengatakan :

Hey! awak tak apa-apa ke? macam sedih je ?

    Tapi saya buat tak layan awak,saya betul-betul menyesal!Dan setibanya saya kat Labuan,saya stalk facebook awak.Dan saya terkejut,rupanya awak suka orang lain :(


    Saya betul-betul sedih. Tapi tak berguna kalau saya menangisinya, awak nak tahu? awak lah lelaki pertama yang dapat curi hati saya dengan jangka masa yang sekejap .

    Saya harap AWAK baca post saya ni,tapi saya rasa awak tak akan jumpa blog saya ni.

Wassalam .

Type By,
Gadis Mengharap : MimiAdnan

5 comments:

Haidah Hassan said...

mula mula baca entry ni seronok ja sebab comel~ then lepas habis baca haidah menangis terus.. be tough girl.. mungkin bukan rezeki awak, Allah hendak memberi lebih baik buat kamu , :D

Syamimi said...

@HaidahHassan : Amin :D thx Haidah :)

Unknown said...

Takpa...Semoga Mimi dapat lelaki yang lebih baik dari si dia :-)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

sabar ja kak Mimi :) btw , budak mana ni ? pahang or selangor ?

 
© Copyright | All Right Reserved by Owner