Sunday, 20 November 2011

20.11.2011

Assalamualaikum~
  Hari nie dah cukup 3 bulan kan budak?Aku ingat lagi muka kau tadi,macam kena gigit anjing nak jumpa aku. Memang kelakar tapi aku kesian gak tengok kau macam tue.Inilah kali pertama aku rasa kau bagi aku hadiahkan? Selalunya kau cama senyum jak.
  Tapi bukan hadiah yang aku nak,aku cuma nak keikhlasan kau jak.Kalau kau tak ikhlas aku boleh pulangkan balik benda yang kau bagi aku tadi.
   Kau memang baik,tapi kebaikkan kau kadang-kadang boleh buat aku curiga.Setiap Malam aku terpikir pasal kau.Tapi aku pasti kau memang budak baik.
  Aku tidak mahu perkara kita bergaduh tempoh hari berulang,cukuplah hanya 3 hari saja kita bergaduh,dan aku masih ingat bila kau betul-betul marah kat aku,tapi aku boleh tenang je.
  Aku masih ingat masa kau panggil aku tapi aku buat tak dengar sampai kau tarik tudung aku,sori J

wassalam 

  p/s: mencarut lagi!   

No comments:

 
© Copyright | All Right Reserved by Owner