Saturday, 26 November 2011

EunHyuk Kena Buli Dan Balasan Dendam

Assalamualaikum ..
Hari nie Mimi tiada buat aktiviti yang menarik,
cuma tengok video je ..

Tapi Mimi terjumpa satu video yang melibatkan ahli Super Junior
iaitu:
- EunHyuk
- Donghae
- LeeTeuk (Tukiee)
- ShinDong
- Sungmin

Lima-lima ahli nie gila-gila tapi syukur tiada YeSung,
kalau tak Mimi tak tau apa jadi kat rancangan tue ..

Dan kat dalam rancangan tue EunHyuk kena buli ..
Nak tau macam mana EunHyuk kena buli?
Tengok gambar nie:
dia kena suruh duduk kat kerusi yang kecil dan pendek 
sedangkan dia kedua tertinggi didalam Super Junior

Lawakan cara dia duduk?
Kalaulah seluar dia koyak padan muka  :)

Duduk macam nie baru betul oke EunHyuk?
haha :)

Kena suruh menari tapi EunHyuk lebih-lebih.
Lepas tue Sungmin sorokkan kerusi dia 
padan muka :)

Dah abis menari dia dah tak boleh duduk sebab kaki dia sakit.
Amek kau~ :)

Sekarang nie Mimi akan tunjukkan gambar EunHyuk balas dendam,
Tapi kesian orang lain buli EunHuyuk dia balas dendam tue kat Sungmin
tapi Sungmin buat tak tau je 
mungkin sebab dia nie memang selalu kena buli kot dengan ahli Super Junior
sebab Sungmin nie manja~

EunHyuk,EunHyuk dahlah koe amik tempat duduk Sungmin
koe rebut lagi mic Sungmin kesian Sungmin :)

Haha Sungmin itu cara perempuan duduk keh?
muka dia pun cover ayu 
tapi cute!

Tapi walaupun kat dalam Super Junior nie mereka selalu
buli-membuli,
tapi yang bestnya mereka nie SEPAKAT ..

Paling Mimi suka masa Mimi baca FanCafe RyeOwOok,
Mimi tengok video LeeTeuk pujuk Donghae
daripada menangis 
sekali bila ahli Super Junior yang lain tahu
semua nak pujuk ..

Dan kejadian memujuk Donghae nie menjadi gila 
dimana YeSung datang,
dan buat kacau ..

Okelah sampai sini jak Mimi mencarut,
Wassalam~

P/s: Super Junior lagi .. haha :)













No comments:

 
© Copyright | All Right Reserved by Owner