Tuesday, 29 November 2011

Syukur Al-hamdulilah~

Assalamualaikum ..
Semalam satu hari Mimi tak update blog kan?
Yelah sebab takda cerita nak dikongsikan,
nanti Mimi share pasal korea baru tau ..
haha ..

Semalam Mimi keluar jalan-jalan,
jalan-jalan?
taklah Mimi keluar belanja barang dapur bersama Ibu tersayang,
Kid dan adik-adik Mimi.

Tau tak apa yang terjadi masa kat sana?
Nak tau?
nie memang gila 
adakah patut adik Mimi yang paling kecik ataupun digelar Syirah dalam rumah nie
Gambar nie tiada kena mengena dengan post kali nie
hanya nak tunjukkan mana satu Insyirah :)
Boleh-boleh masa kat kedai monegain (tempat kami membeli barang)
dia boleh selamba badak baring kat lantai
masa tue dahlah tempat tue penuh dengan orang 
orang pulak tengok-tengok Mimi membebel 
haha ..

Dan lepas pergi belanja barang dapur,
Ibu Mimi dengan baik hatinya nak belanja kami semua,
dan Ibu Mimi nak belanja kami semua Pizza Hut ..
Untung-untung ..

Dan masa kat dalam Pizza Hut tue sekali lagi 
adik Mimi yang kecik tue buat hal,
boleh-boleh dia menjerit dengan nyaringnya 
sehinggakan ada satu keluarga nie tengok-tengok kami
(macamlah tak pernah tengok budak budak buat perangai)

Dan Mimi rasa Mimi akan menjadi bertambah bulat sebab 
Mimi makan banyak masa kat Pizza.

Dan masa Ibu Mimi bayar harga makanan kat kaunter 
memang terkejut gila sebab 
harga semua makanan tue ialah
Rm110.90
kiranya Rm111.00 lah ..

Haha ..
masa tuelah baru Mimi sedar kami dah kikis betul-betul duit Ibu Mimi.

Dan lepas tue kami terus balik ke-rumah ..
dan dah takda perkara yang menarik berlaku ..

Okelah cerita Mimi dah abis nie,
Wassalam ..

P/s: Syukur Al-Hamdulilah post hari nie tak mengarut .. :)








1 comment:

fyqahika said...

haha, yg lawak kat monegain tu mi. xD

 
© Copyright | All Right Reserved by Owner