Saturday 7 January 2012

Perpustakaan Labuan

Assalamulaikum&Annyeong!

  Hari nie Mimi telah pun pergi keperpustakaan awam Labuan dengan Nur Amirah Hanim dan adiknya Hanis. Kami kesana untuk belajar dan membuat ulangkaji.Tapi bukan ulangkaji pun,just buat kerja sekolah yang cikgu bagi jak.Mimi dan Hanim buat kerja sejarah (salin nota).Dan Adik Hanim pulak baca buku kat sana.
  Macam biasa kat library tak leh bising-bising.Jadi tak banyak benda yang Mimi dan Hanim bualkan.Kalau ada pun terpaksa cover suara tue jadi ayu*yey!mengelikan*
  Lepas dah beberapa jam kami kat sana,tiba-tiba Hanis nak pergi tandas,disebabkan Hanim nie tengah sibuk buat kerja jadi Mimi lah yang kena temankan Hanis pergi tandas.
  Tiba-tiba Mimi ternampak seseorang yang Mimi sangat kenal iaitu Encik Majid.Apa lagi bisinglah ruangan untuk pergi ketandas.Tapi budak Majid nie bukan keseorangan,tapi ada lagi beberapa orang dan semuanya Mimi kenal iaitu,Saddam dan Hadzrin.
  Masa tue Mimi tak ingat apa yang dicakapkan oleh Saddam tapi jawapan yang diberikan oleh Hadzrin membuatkan Hanis ketawa dengan kuat.Masa tue Mimi memang tak sangka yang Hanis ketawa macam tue. Punyalah main kuat.
   Masa kami berdua masuk balik kat dalam tempat kami buat ulangkaji,semua orang tengok lain macam, mungkin suara Hanis ketawa sampai kedalam kot.kuikuikui.

No comments:

 
© Copyright | All Right Reserved by Owner