Monday, 10 October 2011

Seksanya!

Assalamualaikum,
malam-malam buta macam nie kalau tidur mesti bestkan?
Orang terlebih pandai jak yang tak tidur lagi kalau dah lewat malam macam nie.

Mimi sebenarnya nak tidur,
tapi Mimi nie x habis-habis bersin dan mata Mimi sentiasa berair,
seksanya!!

Nie mesti kes nak demam nie,
kalau dah balik-balik bersin jak,

ataupun Mimi terlalu hidu asap ubat nyamuk?
Mimi paling benci bila terhidu bau ubat nyamuk,
menyakitkan hidung jak,
dan kadang-kadang boleh membuatkan Mimi sesak nafas dan gatal mata

Tapi Mimi rasa nie angkara 'sang ubat nyamuk'
sebab hidung Mimi tengah gatal,mata Mimi berair dan gatal jugak,
dan hidung Mimi merah.

Kalau macam nie macamana nak tidur,
ubat nyamuk tue dah lah taruk kat sebelah tilam Mimi nak tidur,
haihh!
susah tol lah,
jangan sampai Mimi tidur kat atas meja belajar,
:D

Mimi rasa Mimi nak pergi tidur kat ruang tamu jaklah,
susah sangat!
mata pun dah berat dah nie.

Okeylah,itu jak yang Mimi nak share,
Wassalam~

No comments:

 
© Copyright | All Right Reserved by Owner