Tuesday, 22 November 2011

Rindu Pulak Dah!

Assalamualaikum~
Nak tau Mimi rindu kat siapa?
nie haa: Budak Alim

Terasa rindu lak dah berapa minggu tak jumpa,
syukur Mimi ada gamabr dia kat laptop 
jadi boleh lah Mimi tenung-tenung gambar tue macam orang gila bayang

Hum,Mimi tak sabar nak tunggu tahun depan,
sebab tak sabar nak jumpa dengan kawan-kawan,
kat rumah nie bosanlah 
tiada kerja nak buat,

Selain Insyirah Mimi rindu gak kat,
sebab dia nie selalu ada dengan Mimi.

Mimi tengah tahan rindu yang membara terhadap
ALIZA JUKARI!
Biasanya kalau datang sekolah terus bergossip pasal korea,
sekarang nie Mimi macam orang gila bercakap depan laptop
tentang korea~

Dan orang yang Mimi kadang-kadang rindu ada ramai antaranya:

Dan orang yang akan Mimi sentiasa rindu pulak,
Nanti sebelum dia nie pindah Mimi nak ajak dia jalan-jalanlah 
buat kali terakhir
Insya-ALLAH~

Okelah Mimi nak cari benda yang boleh dia makan,
lapar gila nie,
nak je Mimi gigit laptop nie,
tapi tak nak lah tak halal~
haha!

Wassalam


5 comments:

fyqahika said...

haha, cantek je nama budak mata kucing tu kan?

aimee nyzam said...

hahaha... pandai sjarah ker???
btw thanks.... i will miss u too spnjg cuti nie

Syamimi said...

Fyqah: haha .. ak tak tau nak letak gelaran apa,tp mmg mata koe cntik pun. ..

Aimee: pandai apa .. haha .. :)

fyqahika said...

haha, main taram je kau. btw, mmg mata sa cntek pun. puihhh, perasann nk mati aku ni. kahkahkah. btw lg skli, trimass :)

Syamimi said...

Fyqah: haha, itu mmg btul pun ..

 
© Copyright | All Right Reserved by Owner