Tuesday 3 January 2012

Sekolah!Sekolah!Sekolah!

Assalamualaikum&Annyeong!
gambar ini tiada kena-mengena dengan post dibawah
  
  Esok dah mula persekolahan 2012,Mimi rasa macam tak puaslah cuti 2 bulan.Tapi cuti lama-lama pun bosan juga.Tahun nie Mimi akan melangkah ke tingakatan dua.Dan Mimi akan bersekolah pada sesi petang.
  Tapi untuk tahun nie Mimi ada azzam baru,nak tahu apa azzam nyer?tak yahlah nanti kamu semua akan tergelak.Biarlah Mimi sorang je tahu.
  

  Kalau time sekolah buku mesti melekat kat tangan kan?macam ada gam kat tapak tangan tue.Tapi Mimi bukan jenis yang ulat buku.
  Walaupun Mimi nie bukan jenis yang suka baca buku,tapi beg sekolah Mimi tetap berat,kadang-kadang Mimi terasa pelik sebab bila Mimi tengok beg Fyqah dan ChaCha nampak macam tak berat pun.Tapi walau macamana pun berat beg sekolah Mimi,tak akan terlawan berat beg sekolah Shareen. :)
   Dan perkara yang paling Mimi tak suka ialah,masa untuk buka FB,Blog dan Twitter telah dipendekkan oleh emak Mimi dengan gembiranya.Selalunya Mimi kalau buka FB,Blog dan Twitter lebih kurang dua jam,tapi sekarang nie hanya boleh 1 jam!Ohmaigoat~
   Dan blog karya Mimi sekarang nie hanya akan terisi 1 minggu dua kali je,iaitu hari sabtu dan ahad.Harap Maklum :)


  Nasib baiklah emak Mimi tak jadi ambil telefon bimbit dan mp3 Mimi,kalau tak mesti bosan tahap cipan 9 keturunan*apalah tue?*

Okelah Mimi nak kemas-kemas barang sekolah nie,supaya esok Mimi tak kelam-kabut,
Wassalam :)



No comments:

 
© Copyright | All Right Reserved by Owner