Saturday, 11 August 2012

Teruknya Kau Wahai Yahudi !!

Assalamualaikum & Annyeong !!


1) Dah Tertunggang Terbalik 

Dahulu : 

Sekarang : 


Apa itu Meta Fizik? :
Meta Fizik ialah sains berkenaan KETUHANAN,Mimi pada mulanya sokong meta fizik berada ditangga atas.Tetapi segalanya sudah berubah ! Angkara YAHUDI 

Manusia zaman sekarang terlalu asyik mengejar teknologi,dan dah tak fikir langsung tentang ilmu ketuhanan,I means meta fizik.Kadang-kadang umat islam sendiri lupa tentang meta fizik ini dan terlalu kejarkan teknologi. 

2)Yahudi Angkara Semua Ni  

Ya Mimi rasa semua orang tahu apa itu yahudi dan siapa itu yahudi , dalam al-quran telah mengatakan bahawa kaum yahudi ini ialah salah satu kaum yang tidak akan pernah ada negara di dalam peta dunia. 

*Siapa suka minum coke (cola)?Mimi tahu ramai yang suka kan? Tapi Mimi rasa ramai yang tahu siapa pengeluarnya kan ??

Jawapan yang tepat lagi sahih ialah YAHUDI !
Yahudi ialah pengeluar coke kan ?Tapi mengapa yahudi MENGHARAMkan coke dijual ditempat mereka? ini ialah sebabnya :

Coke yang dihasilkan oleh kaun yahudi sebenarnya telah dicampur dengan sesuatu bahan peluntur,mengikut kajian sains coke itu boleh mengilangkan kesuburan seorang wanita ! mengapa yahudi buat macam tu ? sebab yahudi nak menyekat keturunan ISLAM ! astagfirullah ~ jadi taubat-taubat lah yee !



*Siapa yang ada tengok acara pembukaan olimpik 2012?mesti ramaikan yang dah tahu ?Kalau ada yang tak tau lagi kamu boleh klik sini dan baca ! agak menyakitkan hati kan ? Yahudi memberi macam-macam alasan, tetapi jangan lupa masih ada sesetengah umat manusia islam yang masih mempunyai pengetahuan :)

Mimi paling sakit hati mengapa mereka menjalankan acara olimpik ni semasa bulan ramadan?kenapa tak langsungkan sesama lepas raya ? nampak sangat mereka tak hormat orang yang sedang berpuasa !


*Oke ini adalah point yang terpenting! Semua umat islam wajib percaya bahawa apa yang akan berlaku didunia ada tertulis dalam Al-quran,maknaknya Al-quran ialah penunjuk yang sahih lagi betul. Nak tahu mengapa orang-orang yahudi semuanya pandai-pandai ? sebab mereka mengkaji Al-quran! Ya ! itulah jawapannya !!

itulah mengapa didalam Al-quran ada tertulisnya tentang kaum Yahudi,
kerana ALLAH nak bagitahu semua umat islam bahawa kaum Yahudi ni memang tersangat gila teruk !
Bak kata Amirah Hanim kaum yahudi ni bijaksana-bijaksini-bijakthere :p

ini saja yang Mimi kongsikan untuk kali ni :)
Wassalam :)

p/s : cerita ini telah diceritakan oleh cikgu sekolah Mimi yang mengajar mata pelajaran sains, kalau percaya sebarkan kepada orang lain, dan kalau tak percaya cubalah percayakan kerana semua ini adalah BENAR !

Type By,
MimiAdnan


No comments:

 
© Copyright | All Right Reserved by Owner